czwartek, 10 maja 2012

Pudełko

Zrobiłam pudełko. Zliftowałam w nim parawan Niebiesko_Okiej z wyzwania Diabelskiego Młynu. Parawan to fajny motyw - od razu mi się spodobał i zrobiłam z nim taki babski bajzel ;). Pan fotograf mówi, że za bardzo... a mnie tam chyba pasuje. Poza tym użyłam elementów biżuterii: łańcuszek od kluczyka jest ze starej bransoletki, czerwone koraliki też. A przy manekinie stary kolczyk - pojedynczy, bo drugi nigdy nie istniał ;) tzn. gdzieś kiedyś ten jeden znalazłam. Skoro elementy biżuterii są to startuję też w wyzwaniu na craftypantki.

6 komentarzy:

  1. Jest śliczne i bardzo ciekawe, różyczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełko... świetnie skomponowane elementy i kolory...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo kobiecy ten bałagan, Fotograf się nie zna :) A pudełko jak znalazł na bizuterię

    OdpowiedzUsuń
  5. Kapitalne określenie - "babski bajzel" :) oraz sympatyczny wygląd, bez dwóch zdań. I jeszcze podoba mi się Twoje zdjęcie w profilu. Cieszę się, że tu trafiłam przez Craftypantkowe wyzwanie, bo nie sądzę, że kiedykolwiek u Ciebie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość bardzo sympatycznie prezentuje się :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam ciepło- Novinka DT Craftypantki

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^