poniedziałek, 21 maja 2012

Glorioza i shutter card

1. Walka z gloriozą była straszna. Jak już ją narysowałam, pokolorowałam i nakleiłam stwierdziłam, że to kwiatek z rodzaju tych - co to wszędzie dziwnie wyglądają. Próbowałam w każdą stronę i na każdym kolorze jaki miałam. W efekcie odcięłam pręciki, które były nie do przyjęcia i zrobiłam gloriozę w dżungli. Wygląda jak ryba, ale zauważyłam to dwa dni po jej zrobieniu i nie mam pomysłu jak ją odrybić... a w sumie fajna ryba z tek gloriozy :P

2. Popełniłam shutter card, nie wiem czy poza "składakiem" istnieje na to inna nazwa. Jestem z niego bardzo dumna :). I posyłam go na szereg wyzwań^^:
- do BerisArt bo są motyle,
- do Kreatywnego Pola , bo to składak właśnie,
-  i na Scrap.com, bo są kwiaty i materiały z ich sklepu :)




4 komentarze:

  1. przepiękne kartki :)
    Dziękuję za wzięcie udziału w moim wyzwaniu - pozdrawiam Katharynka DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi :) No, fajna ryba! A składaczek cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zauważyłam "ryby", dopóki o niej nie napisałaś, więc nie jest tak źle ;))
    Przepiękna składana kartka i w końcu wiem, jak się nazywa ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne prace :))) bardzo urzekł mnie składak swoimi pastelowymi kolorkami :)
    ****
    dziękuję za udział w wyzwaniu :))

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^