poniedziałek, 14 maja 2012

Alicja po drugiej stronie lustra

Bardzo spodobał mi się temat wyzwania w Kreatywnym Polu. Po drugiej stronie lustra to raz, że wdzięczna metafora to i tytuł drugiej Alicji. Znalazłam więc dobry cytat i zrobiłam nierealną, zapłakaną Alicję^^ wśród bąbelków wszelakich kolorów i kształtów. Formę wybrałam sztalugową, bo taki bezokazyjny obrazek wyszedł. Może ktoś lubi Alicję i go zachce :)

Dodatkowo wrzucam na wyzwanie Silesian Craft z literkś D. Jest dama w sukieneczce, pantofelkach i z kokardą. Jest dominiujący kolor- róż i są błyskotki (diamenty) - cekiny i kryształki.
Podoba mi się.
Nie wiem skąd ten róż się tak ze mnie wylewa, skoro go nie lubię.


4 komentarze:

  1. Oj wylał się róż, wylał! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu i serdecznie pozdrawiam- Edi-th DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja wyzwania!

    Dziękuję za udział w moim candy!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. No rzeczywiście sporo się go wylało ;) Praca pomysłowa ale wyszła by jeszcze lepiej jak by sama Alicja była bardziej widoczna bo niestety teraz bardzo zlewa się z tłem. Ale gratuluje pomysłu podejścia do tematu.

    Dziękuję za udział w wyzwaniu - Wikucha DT Kreatywne Pole

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^