niedziela, 18 listopada 2012

Z gwiazdką

Takie właśnie gwiazdki-zawieszki ostatnio robię, a że nie mam nic co mogłoby je wyciąć samo - każdą muszę odrysować i wyciąć sama. Ale to akurat odpowiada mojemu nastrojowi - pasuje mi praca taśmowa ;). Posyłam na wyzwanie do scrapińca. Jest gwiazdka, tekturkowe śnieżynki i dużo błyszczących drobiazgów. Dziękuje tym co wyrazili aprobatę dla nowego wygląda bloga - mnie też się podoa i, póki co, na więcej zmian się nie zanosi :)
Wszystkie media - te niebieskie, czerwone i brokatowe ze scrap.com


12 komentarzy:

  1. Ale świetna! Bardzo podobają mi się te kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! A gwiazdka świetna! Niejedna maszyna pozazdrościłaby tym gwiazdkom kształtów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe :) Podziwiam cierpliwość do taśmowej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna!dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastycznie i nietypowo! ;)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna karteczka, ja może dzisiaj zacznę produkcję :-) i bardzo ładnie się blog zmienił, na plus! (bo ja to lubię zmiany, chyba niedługo czas zmienić i mój wygląd bloga)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, rozwijasz się w mega szybkim tempie!
    Świetna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna, oryginalna i urokliwa karteczka. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory bardzo energetyczne ;-) mi by się przydał taki zastrzyk energii ;-)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^