sobota, 10 listopada 2012

Świątecznie


Mam świąteczne papierki, więc aż milej się pracuje, gdy można sobie z tylu śliczności powybierać. Tę karteczkę zrobiłam wg mapki z digi-scrap. Wczoraj dostałam od Frezji włoską czekoladę na poprawę humoru, a do tego śliczne kolczyki (jeszcze się nimi pochwalę, gdy im zrobię zdjęcie) i przydasiowe rumianki. Postawiło mnie to wszystko trochę na nogi i już 20 świątecznych gwiazdek mam za sobą - tylko znikają w takim tempie, że nie mam im kiedy zrobić zdjęć... Kilka zostawię na własną choinkę, więc coś tam na pewno Wam pokażę.
Pozdrawiam Was ciepło :).

10 komentarzy:

  1. Tam jest naklejona koroneczka dołem? piękna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo nastrojowa karteczka, aż zapachniało świętami:)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehehe, a ty lasuchu ;D
    ale wcale sie nie dziwie bo ta ciokkolata jest bardzo smaczna :D
    a po co marnowac czas na doly,jak mozna go wykozystac w przyjemniejszy sposob?chwytaj za nozyczki i wiooooo :D
    a jak jestes na facebooku i ci smutno to pisz do mnie to cie postawie na nogi :D:D:D
    ps.ten kwiatuszek w rogu jest przeuroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo oryginalna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza karteczka:) Bardzo fajny pomysł z tymi liczbami:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja bym powiedziała, że zaskakująco wiosennie jak na święta :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł z tymi liczbami :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu digi-scrap.pl :)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^