środa, 28 listopada 2012

Ślubna i wełniane różyczki

Karteczka ślubna cała w perełkach, mgiełkach i brokatach wszelakich :) Posyłam na wyzwanie 123 scrapuj ty - roziskrzona praca :). Mam nadzieje, że na zdjęciach widać choć odrobin iskierek, bo na zdjęciu serwetka wygląda na szarą, a nie srebrną :/.
Dodatkowo wrzucam różyczki, o których mówiłam. Zostały mi jeszcze te trzy i mogę się Wam pochwalić, że mam z jedną z nich cudowną, cieplutką gumkę do włosów. 
Pozdrawiam Was ciepło. I muszę powiedzieć, że ilość przemiłych komentarzy pod moimi pracami jest cudownie, ogromnie satysfakcjonująca^^.





9 komentarzy:

  1. W taką pogodę nie da się zrobić ładnych zdjęć, też nad tym ubolewam...
    Ale kartka jest śliczna, inna taka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słoneczna kartka, widać, że błyszcząca :)
    Śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa kartka :) Ładna kolorystycznie, zdjęciami nie przejmuj się - tak już jest...

    OdpowiedzUsuń
  4. suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuper :D
    rozyczki sa przesliczne :D:D
    a komentarze sie same za siebie komentuja :D
    hahahah, pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace, spinki do włosów cudnie przyozdobione:) Lubie takie oryginalne, niepowtarzalne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna - ja coś nie mam pomysłu na ten wykrojnik

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne kwiatki!! Co ja bym dała, żeby umieć samemu coś takiego wydziergać...
    Pozdrawiam:)
    PS. Zapraszam na moje przedświąteczne cukierki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna, klimatyczna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu na blogu 123 Scrapuj Ty!

    OdpowiedzUsuń
  9. fajniutka karteczka a rózyczki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^