poniedziałek, 26 listopada 2012

Mieszane uczucia :)

Do tej kartki mam właśnie mieszane uczucia :)
Zrobiłam ją na wyzwanie 13arts - mroźne kolory. Miał być różowy i niebieski . Jakoś tak wyszło, że nie mam za bardzo papierów w tym kolorze (jakoś ogólnie zapasy się kończą), ale uparłam się, że spróbuję, bo takie połączenie kolorów wydawało mi się potworne, a prace na wyzwaniowym blogu już nie ;). I tak mi wyszło, i sama nie wiem co o tym myśleć. 
Obecnie mam do załatwienia kilka pozablogowych spraw, więc uciekam.
Trzymajcie się ciepło :)


13 komentarzy:

  1. Jest mroźnie! Różowe jak policzki na mrozie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyszło ciekawie i w sumie ciepło dzięki czerownym akcentom:) Fajna, wesoła kartka, dziękujemy za udział w wyzwaniu 13 arts:)

    OdpowiedzUsuń
  3. W sumie bardzo fajna kartka,ciepła przy całym tym zamierzonym mrozie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A mi się podoba - róż ją ociepla :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się podoba połączenie takie kolorków i zgadzam się wyżej,że róż ją ociepla :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne, nietypowe kolory! ;)
    Bardzo ładna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie! Połączenie kolorów ma coś w sobie, niebanalne, intrygujące...

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawa mapka tej karteczki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale energetyczna, radosna praca. Taka optymistyczna, w sam raz na święta.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13arts. Lakuna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo sie ciesze ze spodobało Ci sie nasze wyzwanie 13 arts i zechciałaś sie z nami zabawić. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^