czwartek, 22 listopada 2012

Biały z czerwonym

Bardzo miałam chęć zmierzyć się z wyzwaniem scrapgangu z flagą. Oczywiście od razy stwierdziłam, że ja flag szukać nie będę tylko wykorzystam naszą. Miałam przeczucie, że to tak wyjdzie, ale też cichą nadzieje, że może zawsze sobie tylko wmawiam, że zestawienie tych dwóch kolorów jest, delikatnie mówiąc, beznadziejne. 
Wnioski z działania: Tak, jest beznadziejne, rażące i paskudne. Jednak poza czerwoną spódnicą w białe groszki nic na świecie biało-czerwonego i ładnego nie ma, a przynajmniej ja nie umiem tego stworzyć :).
Ku przestrodze posyłam na wyzwanie :)
 


19 komentarzy:

  1. śliczna:) co tam jest przylepione maleńkie koraliki czy to brokacik czerwony?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana za komentarze od Ciebie zawsze ciepłe słowa :*:* :)

      Usuń
    2. A ci nie napisałam, że to koraliki z gimnazjalnej (mojej:P) bransoletki

      Usuń
    3. heh dobry patent :D Pozdrowienia dla mamy :)

      Usuń
  2. Mnie też się podoba! :) Rzeczywiście taki zestaw kolorów nie jest łatwo "ugryźć", ale Tobie się świetnie udało :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapgangu!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak patriotycznie :D
    Ślicznie wyszła :) a motyl jest boooski!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe, nie jest źle:)) Kartka jest bardzo energetyczna i pozytywna, więc jak najbardziej nadaje się na okazję "Dla Ciebie" :)) a najważniejsze to podejmować wyzwania :)
    Ewelinko, cieszę się bardzo, że girlanda się Wam podoba :)) a z tą pocztą jest coś na rzeczy, na mnie w zeszłym tygodniu tez czekało awizo w skrzynce, jednak na poczcie listu nie było, pani zabrało moje awizo, zapisała na nim mój numer telefonu, żeby mógł do mnie zadzwonić listonosz i wszystko wyjaśnić, no i czekam na ten telefon... mam nadzieję, że Twoje śliczności nie zaginęły na dobre...
    Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna! Jak wszystkie Twoje prace:)
    Zapraszam do mnie po wyróżnienie, jeśli masz ochotę:) http://deco-pogodzinach.blogspot.com/2012/11/wyroznienia.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne prace! Godne polecenia! Pozwól, że dołożę Twojego bloga o obserwowanych :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest dobrze, nie martw się niepotrzebnie. Bardzo mi się podobają delikatne kwiaty i pozostałe elementy na kartce. Połączenie kolorów to było wyzwanie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Alee cieplutko! Tak, tego potrzebujemy! Ciepłych, miłych kartek!
    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Eee tam, świetnie sobie poradziłaś z tym trudnym połączeniem kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. A mi się bardzo podoba- kartka, bo zestawienie naszych narodowych kolorów zawsze wydawało mi się trudne. Wolę kolory Szwecji lub Ukrainy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No super! Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowna!! motyl śliczny (ale który taki nie jest?) i ładnie ułożone kwaitki

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne te spadajace kwiaty :D
    jestes niezastapiona Zielona :D
    jak nie lubisz tej kombinacji kolorow to wyobraz sobie:
    czerwona spodnice,czerwona koszulke z bialymi butami,bialym paskiem,bialym naszyjnikiem
    i biala torebka^^
    uwielbiam:D
    i pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zrobilam sie patriotka odkad zaczelo mi troche brakowac Polski....:D

      Usuń
  14. Bardzo ladnie !
    Dziekuje za udzial w wyzwaniu Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^