wtorek, 6 listopada 2012

Wyróżnienie

W przerwie między postami z pracami, post w wyróżnieniem (już drugim) od Frezji z bloga fiori di fantasia. A że był do niego dołączone pytania, grzecznie odpowiadam :) Tylko czemu tam jest po niemiecku? Nie znoszę niemieckiego :/

1.ulubiony kolor?   - byleby dużo kolorów
2.wolisz styl vintage czy nowoczesny?  - vintage
3.piszesz piorem czy dlugopisem?  - piórem
4.ulubiony film?  - np. American History X
5.wolisz psa czy kota?  - kota
6.lubisz piesze wedrowki? - lubię
7.odpoczynek nad morzem czy w gory?  - góry
8.ulubiony film?  - hm, Czarnoksiężnik z kraini OZ ;)
9.jak lubisz tanczyc to teraz zapraszam na szybka poleczke:D:D - nie lubię :/
10.wolisz herbate czy kawe?  - ostatnio kawę
11.w ramach 11 petania przesylam Ci buziaka ;*




Moje pytanie jest jedno:
1. Co mi dobrego polecisz do czytania? Pomysły już mi się czerpią :D

I wyróżnienie posyłam do:
Makoli
Chimery
Amlai
Margarett

4 komentarze:

  1. Poza konkursem mogę Ci polecić "Cień wiatru" Zafona i części kolejne jeśli nie czytałaś :). Mnie oczarowała. I sama ostatnio nie mam pomysłów na książki.. a coś czytać muszę :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubisz tanczyc?ale niespodzianka...:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za wyróżnienie :*
    Ja zawsze wszystkim polecam Masłowską, uwielbiam wszystko, co wyszło spod jej pióra.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję kochana,że pomyślałaś o mnie:) ja jakiś czas temu czytałam... Paulo Coelho-Walkirie...strasznie mi się spodobała i super czytało mi się :) Polecam chyba,że czytałaś ;)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^