poniedziałek, 1 lipca 2013

Szybko, szybko!

Hej, Hej!
   Rzadko mi się zdarza brać udział w wyzwaniach, które krótko trwają. Mam problem z przewidywalnym zaplanowaniem czegokolwiek - np. dziś miałam mieć cichy spokojny dzień dla siebie, a wyszło, że Czesię trzeba wyeksmitować, bo Oluś ma na nią chyba alergię, a popołudniu trzeba było iść zdjęcia robić (obiecałam Panu Fotografowi, że przez wakacje będę się uczyć fotografować).
   Ale w sobotę rano zauważyłam wyzwanie dekupażowe w Lift Summer Crafts, pomyślałam - "mam pastę, ale nigdy jej nie używałam, więc to chyba czas". Nie miałam jednak pojemnika. Na poszukiwania udałam się do Olkowego pokoju, gdzie znalazłam plastikowe opakowanie po klockach Lego - "Oooo, na plastiku też nie robiłam nigdy". W weekend nie było mnie w domu, ale dziś zaraz po śniadaniu w błyskawicznym tempie zrobiłam przybornik. Jest niepolakierowany, bo lakieru już nie mam, ale tak patrzę i nie wiem czy w ogóle będę.
   W pudełeczku użyłam mnóstwa rzeczy, gdyż początkowo robiło koszmarkowe wrażenie. Wypastowana forma popsiukana glimmer mistem chalkboard i obmalowana żółtą ecoliną. Tło białe z mistem i niebieską ecoliną, a kwiaty dla poprawienia koloru pociągnięte gdzieniegdzie białą akrylówką.
Leci na wspomniane wyzwanie do Lift Summer Crafts, a potem podeślę je Chimerze, bo kiedyś jej coś obiecałam za stos serwetek, który mi podarowała.
Pozdrawiam Was ciepło!
A na zakończenie moja pierwsza fotografia wykonana profesjonalnym sprzętem ;). 



32 komentarze:

  1. Mocno trzymam kciuki, żeby Ci się udało we wyzwaniu z TWOIM pięknym dekupażowym pudełeczkiem. Ślicznie wykonane, piękne kolory. TRZYMAM MOCNOOO:))

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super wyszło! świetny efekt i kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspanialy przybornik, uwielbiam te kolorki. Przepiekny! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie cudo! naprawdę jestem pod wrażeniem i wciąż oglądam profesjonalne zdjęcia i się zachwycam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniały efekt:) Życzę powodzenia w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca i zdjęcia :) w cytacie przeczytałam zamiast "pastę" "pasję", a prawdą jest i jedno i drugie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boskie kolory! Piękne jest :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pudełko- kolory rewelacyjne a kwiaty boskie. Powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie ci te pudełko wyszło super kolorki. A zdjęcie syna też super :) fajny ma sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i fotografie i pudełeczko wyszło super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejku, jesteś niesamowita! Pięknie Ci wyszło to pudełeczko! Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna :) a i zdjęcie wyszło świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super letnie kolory :) Fajne pudełeczko Ci wyszło. A zdjęcia profesjonalne :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdolniacha z Ciebie kochana- świetnie Ci wyszło , a zegar cud malina fantastyczny pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne , idź dalej szukać w pokoju i przerabiaj , bo świetnie Ci poszło

    OdpowiedzUsuń
  16. podobają mi się bardzo te wgniecenia koliste :) i kolory od niebieskości po zielone.

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajowy pojemniczek i ta zieleń:)

    OdpowiedzUsuń
  18. rewelacja, generalnie nudzi mnie decu, ale w twoim wykonaniu to zupełnie inna historia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooooooooooooooooo, jestem pod wrazeniem :)) fantastycznie wyszlo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Prześliczna metamorfoza, bo wiem jak wyglądało owo pudełeczko przed przemianą. :)
    teraz jest nie do poznania.

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna praca,fajne fotki - wiec napewno i dzień udany.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Pojemnik jest świetny :D.. Ale fotka którą dałaś na sam koniec jest niesamowita... ! Cudowny letni klimat.... ja wiem, że wakacje się niby dopiero zaczynają.. ale ja tak tęsknie do tych wszystkich wycieczek i leniuchowania! W tym roku będzie takich chwil niewiele :(

    OdpowiedzUsuń
  23. Pojemnik jest piękny, kolory niesamowite, no po prostu wyszło extra!...a jak zrobiłaś te kółka?...one są odgniecione, czy mi się tak wydaje? :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można tak powiedzieć :) Są zrobione na szablonie pastą strukturalną dzięki czemu są wypukłe :)

      Usuń
  24. Wow śliczne kolory :) I jest Oluś super !

    OdpowiedzUsuń
  25. Super pomysł i wykonanie. Śliczne kolorki :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie go zaltretowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Cudowne jest!!! Szczególnie kolorystyka (chociaż ja bardziej z tych różowych) wpada w oko!!! Gratuluję fajnego sprzętu - ucz się ucz :) Fotki super :)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^