poniedziałek, 29 lipca 2013

Powarszawie i przedpracą

Hej Wam!
Upał straszny :) Idę zaraz pić zimne piwo i grać w planszówki z rodzinką - taka forma chłodzenia. Ale zanim to nastąpi:
1. Pokażę Wam karteczkę z nutkami. Posyłam na wyzwanie z nutką romantyzmu do Craft-szafy oraz do Scrapek.pl na wyzwanie z muzyką w tle. Jako bazę do kartki (jak i poprzedniej) użyłam tektury, która była spodem w jakiejś paczce kiedyś :)

2. 
Pokażę Wam filmik z Olkiem. Tak się cieszył :) Warto było go zabrać. Muzeum (wybiórczo, bo nie wszystko nadawało się do pokazania brzdącowi) zrobiło na nim spore wrażenie i zwiedzaliśmy je ponad 2 godziny. Obiecaliśmy sobie jednak z Panem Fotografem, że i tak musimy się wybrać tam sami - nam by się jeszcze ze 2 h przydały. Koncert obłędny.

3. Doniosę Wam wieść, że wbrew wszelkim planom idę za kilka dni do pracy, więc nie wiem jak będzie wyglądało moje blogowanie. Na pewno nie przestanę, ale mogę bywać znacznie rzadziej.

Pozdrawiam Was!


30 komentarzy:

  1. Bardzo romantyczna karteczka, nawet nie wiesz, jak bardzo mi się podoba!
    Ach ta olkowa radość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Bardzo romantyczna :).. Filmik z Olkiem super :D. Widzę, że rośnie Wam mały perkusista :D..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale romantyczna karteczka, bardzo mi się podoba :) Jak Ty to wszystko tak sama wyczarowujesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Karteczka rewelacja! Życzę powodzenia w wyzwaniach i w nowej pracy:)
    PS: ile lat ma Twój synek? I jakie ma przepiękne imię:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ależ klimat! piękna kompozycja! po prostu cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna kartka :) bardzo romantyczna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Olek jest genialny!! fantastyczny niunius :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna karteczka, te cudne dodatki super się komponują w całość. Taka idealna w Twoim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowa karteczka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Olka fan :) karteczka śliczna :) i powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hmm, Krówko Zielona, wczoraj pisałam komentarz, dzisiaj patrzę a jego nie ma :( A ja chciałam zaprosić Cię do wspólnej blogowej zabawy. Jeśli masz ochotę zajrzyj do mnie - czeka różowy banerek ;-))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, nietypowa, romantyczna, stonowana- brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  14. powodzenia w pracy , będzie dobrze , odetchniesz innym powietrzem i znajdź czas dla nas oczywiście

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekna kartka! Filmik zaraz juz ogladam. Zycze ci powodzenia w pracy niech Ci sie dobrze wszystko uklada (a jak wyglada blogowanie zobacz u mnie, mniej czasu mam zeby zostawic slowko tu i owdzie). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna kartka, Olek cudowny, widać że podoba mu się takie brzmienie :):)
    Pozdrawiam ciepło i życzę powodzenia w nowe pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna karteczka z klimatem. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne wyczucie muzyki u twojego brzdąca.
    Do tego twoja piękna kartka i duet wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczna kartka. Ja stale pracuję, ale na blogowanie jakoś znajduję czas - trzymam więc kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowna kartka, przepiękne kwiatki, świetny romantyczny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  21. O zimne piwko aż mam chętkę :) Karteczka klimatycznie muzykalnie śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialna! Świetny klimat ma w sobie! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo ładna iromantyczna pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam taki retro klimacik- ślicznie to wszystko skomponowałaś pozdrawiam-Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna karteczka :)dziękuję za udział w wyzwaniu Craft - Szafy :)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^