wtorek, 23 lipca 2013

O mojej torebce

Kasia z biolożkowego domku zaprosiła mnie do zabawy, która polega na tym by pokazać światu co się nosi w torebce. Mam dużo torebek i czasem przepakowuje się kilka razy dziennie. Nie mam stałego zestawu ;).  Ten zaprezentowany na zdjęciu to taki miks noszony np. na plac zabaw, gdy wychodzę z Olkiem. Sporo w mojej torbie rękodzieła^^.
1. Okulary w pokrowcu od Dusi
2. Klucze od domu z Krową od Pietruszki  - klucz od mojego rodzinnego mieszkania ma kształt jabłuszka, a oprócz tego mam przy kluczach otwieracz do piwa w kształcie odwróconego pentagramu jeszcze z czasów licealnych :)
3. Książka - w tym momencie "Antropolog na Marsie"
4. Portfel z krówką od Marty, która jest wiernym odwzorowaniem mojego rysunku
5. telefon
6. Piórniczek z piórem i długopisem
7. Kosmetysia od biolożkowej Kasi - tu macie link do torby, którą dostałam w od niej w komplecie :)

I gdyby któraś z Was miała ochotę wziąć udział w zabawie to serdecznie Was zapraszam :)
Wy też nosicie torby pełne rękodzieła?

PS. Szaleję z radości - w sobotę o poranku jadę do Warszawy na koncert Lao Che z okazji obchodów 69. rocznicy Powstania Warszawskiego, zapasy rumu i innych trunków z okazji sierpniowej imprezy rosną, a na dodatek zrobiłam dziś cudowne brokuły z migdałami i fetą. Cudownie jest!

19 komentarzy:

  1. Miło zobaczyć jaką masz fantastycznie kolorową torebkę. Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za komentarze u siebie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zestaw torebkowy :) jakbyś miała ochotę wpaść na kawę na Mokotów to zapraszam :D i to tak serio serio!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz kolorowo w swojej torebce! :) U mnie tylko bałagan.
    Brokuły z migdałami i fetą to raj dla podniebienia, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolekcjonerka rękodzieła :)! Znam przepis na brokuły... pycha!

    OdpowiedzUsuń
  5. Same skarby! Ja raczej nie korzystam z torebek czy plecaków, no chyba, że muszę wziąć więcej rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. no ja niestety nic nie mam w torebce ręcznie robione :) kiedyś marzył mi się brelok z włóczki robiony ale jakoś do dziś go nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zawartość torebki :) Kolorowo :) Mi się marzy rękodzielniczy pokrowiec na klucze...najlepiej taki robiony na szydełku, ale na razie z szydełkiem jestem pokłócona :) A telefon noszę w kieszeni bo bez przerwy sprawdzam czy go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w torebce mam 2 rzeczy ręcznie robione etui na telefon i tak małą ozdobna zawieszkę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ładnie i kolorowo u Ciebie w torebce. Oj nie odważyłabym się pokazać zawartości swojej torebki ;) - moja raczej zakrawa bardziej na męską ;) - pendrajwy, karty pamięci, aparat, 2 pęki kluczy z ciężkim breloczkiem-osiołkiem, książka, notes, nożyczki, wykrojniki, stemple (nie wiem po co je noszę?) aktualnie jakieś ćwieki, maska, szydełko, koraliki itp. i dużo więcej :) P.S. a brokułów zazdroszczę

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ skład:) U mnie w torebce ostatnio jest więcej gadżetów związanych z moimi chłopakami niż ze mną:)
    Dziękuję za odwiedziny:) takie komentarze na prawdę dodaja skrzydeł:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale u Ciebie w torebce pięknie :) moja to wiecznie jest pełna paragonów, ulotek i innych śmieci :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie, kolorowo. A koncertu zazdroszczę!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. :) super pomysł z tym postem! u mnie w torebce zawsze roi się od różnych papierów, papierków, papiereczków hahaha paragony, ulotki, jakieś kartki z notesu, tak zwany artystyczny nieład :D ale znajdą się też przyborydo pisania, mini smashbook no i okulary obowiązkowo! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. fantastyczna zawartość Twojej torebki , ja bym się wstydziła swoją pokazać -pełno w niej papierków ,ścinków i rysuneczków

    OdpowiedzUsuń
  15. Ależ kolorowa jest Twoja zawartość torebki. W mojej niewiele: portfel, pendrive. telefon, klucze więcej się nie zmieści. Brokułek uwielbiam, mniam. :)
    Udanego koncertu. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Hihi, kobiece torebki i ich tajemnice ;)) faktycznie, mnóstwo rękodzieła w Twojej i bardzo mi miło, że i moja Zielona Krówka podróżuje z Tobą :)) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego koncertu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz tego Ewelinko sporo [ cieszę się że etui Ci towarzyszy] to miłe, w mojej torebce jeśli rękodzieło to tylko moje pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, same skarby kryje Twoja torebka! :) W mojej jest zawsze bałagan :p
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^