środa, 17 lipca 2013

Karteczka i podkładki

Hej, hej!
Dziś pokażę Wam dwie rzeczy, które ostatnio zrobiłam. A potem lecę po odbiór scrapowych zakupów na albumy, które będę robić niebawem i do biblioteki po przewodnik po Pradze, bo przecież wszystko musi być wcześniej, bardzo skrupulatnie zaplanowane ;). Umówiłam się na wymiankę z Czarną Jagodą, dla której zrobiłam folkowe podkładki w pudełeczku. W zamian za nie dostanę szydełkowe rękawiczki, którymi na pewno się pochwalę.

Kilka dni temu zrobiłam też karteczkę wg mapki ze ScrapMap z papierów Rapakivi. Jakie to papiery pisać nie muszę, bo pewnie wszyscy kojarzą te kolekcje, żółte perełki też z rapakivowego sklepu :)
Pozdrawiam Was ciepło!



22 komentarze:

  1. Ale fajne te podkładki :)
    Kartka wyszła Ci świetnie, podoba mi się to, jak połączyłaś ze sobą motywy i kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podkładki piękne :) a karteczka stylowa, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem szczerze, że strasznie podobają mi się podkładki, bardzo kolorystyczne i tanie...hm...domowe:))(Super.Genialne

    OdpowiedzUsuń
  4. podkładki są super! a kartka wyszła pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ energetyczna ta kartka, w sensie kolory na niej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kartka bardzo fajna taka nietypowa (lubię oglądać te Twoje małe dzieła)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podkładki są tak piękne, że aż żal ich jako podkładek używać :) a ja melduję, że rękawiczki skończone, tylko jeszcze cosik innego chcę skończyć :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudne prace! Kartka niesamowita:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkładki rewelacyjne :) Kartka urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne podkładki i karteczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne podkładki. Karteczka piekna. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. kartka bardzo ładna, a podładki mnie wprost oczarowały!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne podkładki, uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  14. ale piękne podkładki :D
    a kartka ma ciekawą kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. prace jak zwykle piękne:))pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Klimatyczne świetne prace podkładki podbiły moje serce !

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne, zarówno podkładki jak i kartka- co za kolory! :)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^