środa, 3 lipca 2013

Przepiśnik

Hej, hej!
Dziś pokażę Wam przepiśnik z praktyczną zakładką, który zrobiłam dla Kasi z Biolożkowego Domku. Nie posiadam bindownicy, a szukania kogoś kto mógłby mi zrobione okładki ładnie zbindować trwać mogłoby w nieskończoność, więc postanowiłam po raz pierwszy okleić zwykły kółkowy zeszyt. Myślę, że wyszło nieźle - klejąc okładki liczyłam się z tym, że ten biały prześwit przy sprężynie będzie nieakceptowalny i całość wyląduje w śmieciach. Dorzuciłam biały akcencik w na okładce, żeby niechciana biel nie była samotna. I na zdjęciu zgubiłam jedną ze wstążek ;).  Tak teraz  patrzę, że zdjęcie trochę nieostre wyszło, ale mam zamiar na dniach notesik wysłać, więc poprawek nie będzie ;). Okładki powstały z guziczkowych papierów. 
Na koniec pochwalę Wam się Cyberśnieżką, którą otrzymałam od Wioli (która dla mnie i tak jest już Rondą) z RondoArt. Napatrzeć się na tę broszkę nie mogę! Świetna i bardzo w moim klimacie :). 



23 komentarze:

  1. śliczna kompozycja! no i Wasze papiery są cudne :) a bindownicy zawsze mogę użyczyć w razie potrzeby :) mieszkamy w zasięgu samochodowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa!! Jaki cudny! Ja też biegnę na pocztę z podarkiem dla Ciebie Króweczko! Ale Ty zdolna jesteś :)!!

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki apetyczny przepiśnik!
    świetnie Ci wyszedł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny przepiśnik :) Biel przy sprężynie nie przeszkadza :)Papiery są super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo apetyczny! Podoba mi się :)
    Śnieżka świetna! Aż Ci zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Ci wyszło. I nic nie przeszkadza kawałek białego. Tak miało być i już ;-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudny przepiśnik niezwykle wakacyjny i zachęcający do..uzywania go:))) Wcale nie widać, że jest zrobiony bez bindownicy. Gratuluję pomysłu i...serdecznie pozdrawiam:))))

    OdpowiedzUsuń
  8. super pomysł z tym przepiśnikiem , a nie można dziurek robić dziurkaczem ? tak teraz myślę ... jak wybrnąć może kiedyś...

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny przepiśnik z zakładką. Jeszcze taki nie widziałam. Zazwyczaj robią bez zakładki a to faktycznie bardzo praktyczna rzecz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo pomysłowy i świetnie wykonany broszka super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszło bardzo fajnie:) i jakie energetyczne kolorki!
    Super!

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna kompozycja :) a biały margines wcale nie razi ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jaki słodki! Babeczka w pięknym otoczeniu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny przepiśnik - ładna kolorystyka, babeczka przeurocza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co do brzegu to się nie przejmuj - u mnie jeden notes ma zielono-pomarańczowo-biały brzeg, też nie mam bindownicy :(

      Usuń
  15. Przepiśnik super, na biały margines nawet nie zwróciłam uwagi:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkim się wydaje, że jak już coś standardowo jest w rzeczach bardzo podobnych to koniecznie musi być.... co to to nie! w Twoim wykonaniu przepiśnik jest extra i wszystko do siebie pasuje:) Trzeba tylko spojrzeć na daną rzecz jak na sztukę przez wielkie "S", bo rękodzieło jest sztuką:]
    pozdrawiam cieplutko i wakacyjnie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny przepiśnik:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiśnik bardzo fajny! Egzaminy już skończyłam, ale na wakacje wracam do rodziców, więc jak tylko przyjadę w październiku to koniecznie umawiamy się na kawę :). Jakby co to mam bindownice i jakbyś chciała to możesz liczyć na moją pomoc ;). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo smakowity przepiśnik, zawsze kojarzy się pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. super ten przepiśnik tym bardziej pierwszy gratuluję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^