piątek, 1 marca 2013

Słoń

Do słoni mam stosunek obojętny.

W ogóle już czuję, że tekst się nie będzie kleił. Mam dziurę w głowie.
Siedzę z opuchniętymi oczami - skończyłam czytać "Złodziejkę książek" - kończyłam na raty by nie zapłakać się na śmierć. Widziałam dwa filmy w życiu na których ryczałam. Nie takie, że Ci oczy przeszklą i zaciśnie gardło - takie po których wyjesz w głos i zużywasz tonę chusteczek. Przy książkach zdarza się częściej - ale staram się świadomie wybierać lektury nie doprowadzające mnie do łez;). Zresztą zawsze się powstrzymuje, bo jak inaczej czytać? Ta była potworna - przeorała mnie równiutko i wizja brudnego Żyda przytulającego szczupłą Niemiecką dziewczynkę będzie mnie nawiedzał w snach. I jego włosy jak gałązki.

No, nevermind - jedziemy dalej :)
Więc słoń - a kartka na wyzwanie do Scrappo, bardzo spodobał mi się pomysł na taka kartkę - choć u mnie stempelków i tuszy jak na lekarstwo - coś ukleiłam.
Chwalę się przy okazji moim lekkomyślnym zakupem (dobrze, że scrapowych sklepów stacjonarnych jest mało, bo wtedy robiłabym tylko lekkomyślne zakupy) - dziurkaczem narożnym - cudny jest :).


15 komentarzy:

  1. To jest najlepszy dowód że nie trzeba mieć wiele a można fajne rzeczy robić:) Bardzo fajna "słoniowa" karteczka:*
    pozdrowienia bardzo serdeczne:)))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetnie Ci wyszła, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudny folecik z bielą :) taki karteczki w Twoim wykonaniu trzymałabym za szybą na ozdobę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna! Fajnie dopasowałaś kolor stempla pod papierki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja znam tylko jeden film na , którym tak wyłam mając obok tone chusteczek " Mój przyjaciel Hachiko " widziałaś?
    Słonik bardzo udany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałam! Jak będę miała chęć popłakać to będę o nim pamiętać ;)

      Usuń
  6. Fiooooooooooolet :D
    Ps. Trampeczki są małe, nie wiem może z 7 cm długości? Więc można chyba noworodkowi założyć hihi :D

    Ps.2. Wstyd się przyznać, ale ja nie pamiętam kiedy ostatnio przeczytałam jakąś książkę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Słoń z trąbą do dołu , ja wolę jak ma uniesioną do góry- szczęście przynosi pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoń wprowadza taki nieco orientalny klimat ;) Albo cyrkowy... Chociaż z drugiej strony te fiolety takie wschodnie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna ta karteczka... ;) A książki z pewnością nie przeczytam... Już mnie sam opis Twój o Żydzie i dziewczynce rozstroił.. Nie dla mnie takie lektury, oj nie... Może kiedyś, ale teraz... boję się tego i już...
    I dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyszło połączenie fioletowego papieru i tuszu :) świetna kartka! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne kolory ma kartka;) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrappo

    OdpowiedzUsuń
  12. ale mi się wesoło zrobiło:) Te kolorki dodaja energii!:) Dzięki za zabawę ze Scrappo!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo sympatyczny slonik! Swietnie wyszlo Ci to stemplowanie, super wyglada. Dziekuje za udzial w candy i zycze powodzenia. Pozdrawiam (jutro dodam zdjecie papierow)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^