niedziela, 15 kwietnia 2012

Seria z kwiatkiem

I mam zdjęcia moich kwiatków!
A na dodatek rano zorientowałam się, że kartka pasuje do wyzwania z Kreatywnego Zakątka .
Pierwszy raz korzystam z wyzwania, kilka razy czytałam o co chodzi i myślę, że się nadaje, jest i kolorek, i kwiatek, i gałązka (łodyżka). Materiałów ze sklepu Kreatywnego Zakątku nie mam, ale cóż poradzić, jak się zakupy zrobiło do tej pory tylko jedne i to malutkie.
Wrzucam więc jedną z kartek, żeby było wiadomo, że to ta zgłoszona^^.

5 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa kartka:) Kolorki super!

    Dziękuję za udział w wyzwaniu i pozdrawiam:)
    Ayeeda - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest, zgadzam się z Ayeedą- kolory świetne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne są te dwie kartki z kwiatkami :)) Składają się z dokładnie tylu elementów, z ilu powinny - nie ma tam niczego za dużo, niczego też nie brakuje. Mam wrażenie, że czuję wiatr, który strąca płatki z kwiatka..

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza wiosenna karteczka :)
    Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam,
    Julia - Zakątkowy Zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna wiosenna karteczka. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu. Pozdrawiam Kaśka Zakątkowy zespół Projektowy

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^