sobota, 14 kwietnia 2012

Entuzjastycznie

Dziś stworzyłam cudo :D - tzn. kartkę, której nie wstydziłabym się komuś dać, bo jest prosto przycięta i ładna.
Wrzucę je jednak innym razem, bo mój osobisty fotograf nie ma sił i chęci, a robienie zdjęć kartką to coś co mnie w tej zabawie najmniej interesuje.
Wysysa mi mózg, mam już w głowie listę zakupów na kolejne 10 lat i na wszystko patrzę z myślą: "może lepiej nie wyrzucaj, kiedyś znajdziesz sposób by to dokleić do papieru".
Teraz wrzucam drobną próbę sprzed kilku dni.
Wrażenia: wciąż nie umiem prosto ciąć, nie mam sposobu na ładne napisy - czekam na tusz do drukarki, więc nawet nie mogę sprawdzić czy ona cokolwiek potrafi.
Seria z kwiatkiem będzie już naprawdę ładna.
Obiecuję.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^