środa, 11 kwietnia 2012

Pierwsze

 Moje pierwsze dwie kartki.
Wrażenia:
- teraz już wiem czego potrzeba i czego mi brakuje, żeby zrobić to co chcę.
- pierwszy zakup papierów był średnio trafiony - ciężko mi poskładać wszystko kolorystycznie. Teraz już wiem, jaka gramatura papieru, gdzie się przyda i, że z moją nieumiejętnością prostego wycinania, bez gilotyny się nie obejdzie. Za to klej mam cudny i do wszystkiego.
-A najważniejsze, że w końcu mam gdzie wykorzystać wszelkie rupietki zagrzebane w szafach i szufladach.


Lubię to, może się kiedyś nauczę prosto ciąć i jeszcze kilku ważnych rzeczy^^.

2 komentarze:

  1. Witaj:)
    Trzymam kciuki!!! Życzę wytrwałości :)))
    Będę Cię mieć na oku ;)
    Pozdrawiam- Iwona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kittie inspiruje :)
    Chętnie tu będę zaglądać!

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^