środa, 17 kwietnia 2013

Pistacje

Witam,
Pokażę Wam dziś pistacjową karteczkę i prezent jaki dostałam od Dusi.
Karteczkę posyłam na wyzwanie:
- w diabelskim młynie ze scrap-cafe w kolorze tęczy - pistacjowy to w sumie odcień zieleni ;) (i to pistacjowy kolor, a nie miętowy),
- oraz do zielonego wyzwania w 13arts.  Są motyle, kolor zielony i media: na motylku glimmer glaze, na brzegach papieru crackle, a oprócz tego złota farba - konturówka i zielona farbka do malowania po szkle ;)
W karteczce użyłam tagu i zielonego papieru z guziczkowo :)

A teraz prezent, który dostałam od Dusi. Ta wiosenna zawieszka tak mnie zachwyciła, że Dusia od razu zaproponowała, że mi ją podaruje :). Jeszcze raz dziękuję! A bloga szczerze polecam - można się tam poczuć jak na kojącej herbatce u kogoś bliskiego. Ah, jeszcze dostałam motylka na szydełku - jak chcecie zobaczyć jak takie motylki wyglądają to już musicie koniecznie biec do Dusi :D



Pozdrawiam Was!

18 komentarzy:

  1. piękna, energetyczna kartka! a prezent rzeczywiście przywołujący na myśl ciepełko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale zielona, kocham ten kolor! Ta karteczka bardzo mi się podoba :)
    Prezent przeuroczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Same cuda! Kolorowo, wiosennie i bardzo optymistycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczka w zieleniach jest bardzo wiosenna. Trzymam kciuki za powodzenie w wyzwaniach. :)
    Prezent jest śliczny. Gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale slicznie, ale wiosennie, jak pieknie...bardzo mi się podoba, bardzo.....gratuluję ślicznego prezentu:) Pozdrawiam ciepło:))

    OdpowiedzUsuń
  6. "Radość" wywołała moją radość:). No zielono mi:)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie kolorki cudności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Karteczka jak wiosną ogród zielony i zachwycający , a zawieszka niech Ci radość sprawia każdego dnia pozdrawiam ciepło Dusia

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo radosna i ile się tam dzieje :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczka jest piękna , super dobrane kolory. Zawieszka śliczna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne prace :) dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczną, wiosenną karteczkę zrobiłaś. Bajkowa!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartka! Dziękujemy za udział w wyzwaniu 13@rts :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O rany, kartka jest przepiękna :) cudowne odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo wiosenna i optymistyczna karteczka Ci wyszła! Dziękuję za udział w zabawie 13 arts :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kartka wspaniała, pokochałam zielony. Prezent cudny, tylko pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa karteczka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu 13@rts :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. zielone cacko jest śliczne, a takich prezentów tylko pozazdrościć.

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^