piątek, 7 grudnia 2012

A, pochwalę się :)

Nie lubię się chwalić, ale skoro ktoś dla mnie wykonał tyle pracy to bardziej się teraz tej osoby pracą chwalę niż sobą :). Fila (generalnie wszyscy co nie wiedzą muszę w końcu widzieć o Fili) poprosiła mnie czy bym nie zrobiła kartek do jej biblioteki na wystawkę świąteczną. I jak to bywa w Rybniku - też musicie widzieć, że tam zawsze małe rzeczy bardzo szybko rosną i trzeba uważać. No, więc w tym Rybniku urosło to strasznie i z ZielonejKrówki stałam się Panią Ewelina Cychowską co to ma pasje i tworzy cuda. Teraz trochę mi głupio, że to tak urosło, a z drugiej strony mogłam się spodziewać, że Fila o to zadba i inaczej się nie uda. 
I teraz się chwalę, o! Jaki profesjonalny plakat mi zrobili i jak ładnie to wygląda na ich stronie 
Jedyne co mi się rzuca w oczy to to, że moje imię i nazwisko nie wygląda wizualnie ładnie -jakoś mi nie pasują te litery, więc pozostanę lepiej ZielonąKrówką - tak się czuję bezpieczniej. 
Dziś bez kartki, a dużo ich czeka - odpocznijmy :)

11 komentarzy:

  1. Świetny plakat, a pasją trzeba się dzielić:) Gratuluję:)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, bardzo się cieszę!! Gratuluję :*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluje :D
    ciesze sie niesamowicie i jestem pewna ze twoja wystawa byla duzym sukcesem :D
    czekamy na fotorelacje:D
    pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotorelacji nie będzie, bo na szczęście nie muszę się upubliczniać i ani razu mnie tam nie będzie.

      Usuń
  4. GRATULUJĘ :) Dobrze jest się dzielić czymś pięknym. Może przybędzie zdolnych scraperek? Kto wie....

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdeczne gratulacje ! Zawsze jest miło jak ktoś docenia nasze prace :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Fiu, fiu! Gratuluję Ci serdecznie, to jest to!! :)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^