środa, 4 lipca 2012

Ramka II


Dziś rano zrobiłam drugą rameczkę. Jeszcze jedna i będę mogła powiesić ^^. Na zdjątku  - ja z Olutem w zeszłe wakacje. Mając w domu tylko białą farbę ciężko było mi wybrnąć - baardzo już mi się marzy ładny, porządny zestaw akrylówek :). Zrobiłam ciąg dalszy strumyczka, i niezapominajki, i cytat z mojej, od dłuższego już czasu, najukochańszej piosenki. Idealnie mi tu pasował. A skoro są polne kwiatki to posyłam rameczkę na wyzwanie do szuflady.

 Poza tym:
 - męczę paluchy igłą próbując dalej robić ten dywanik. Zużyłam już niemowlęcą poszwę na pościel, spodnie i z 5 podkoszulek, a ciągle za mało.
- odliczam z Olutkiem dni do wyjazdu - z kalendarza skreśliliśmy już 3 :)
- dużo gram w Skyrima, czytam kolejną biografię napisaną przez Irvinga Stone'a, oglądam Rodzinę Borgiów
- i obiecuję sobie, że dziś wieczorem zabiorę się za moją pracę naukową (jak już to napisałam to może faktycznie się zabiorę).

7 komentarzy:

  1. Ooo, mysmy tez Rodzine Borgiow ogladali - kilka miesiecy temu. Bardzo mi sie podobala, chociaz troche straszy, nawet, jesli sie pamieta, ze to nie jest film dokumentalny, tylko dzielo z troche luzniejszym podejsciem do historii...

    A zabieranie sie za prace naukowe z natury jest trudne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna jest ta ramka i zdjęcie jakie urocze!
    Przesyłka wczoraj poszła, razem ze ścinkami, które kiedyś zaklepałaś sobie na forum.
    Praca naukowa :/ Muszę dokończyć licencjat :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna praca.
    Dziękuję za udział w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna ramka :) Twój strumyczek jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna fotka i pięknie oprawiona:)

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^