piątek, 8 czerwca 2012

Paczuszka od Sylwik

Tylko z działeczki do domu zdążyliśmy wejść jak listonosz paczkę przyniósł. Olek od razu zaczął wcinać lizaki, obklejać auta (teraz to robo-auta) naklejkami i do drużyny: Kiziak, Shir-khan, Milka dołączył Ptak Cudak.
 Mi najbardziej do gustu przypadły gotowe cudeńka zrobione przez Sylwik. Broszki już sobie posprawdzałam  - która, do czego, będzie mi pasować :). Ale od pierwszego wejrzenia zakochałam się w kolczykach - te kolory są takie soczyste i słodkie! Dziękuję również za scrapowe przydasie - jeszcze dziś biorę się do działania, więc na pewno część paczuszki pójdzie już w ruch.

3 komentarze:

  1. Olek jest kochany! :) Bardzo się cieszę że Wam się podoba, pozdrawiam serdecznie! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ,,I wszystko zielone!"
    Rozbroił mnie Twój Olek (:

    OdpowiedzUsuń
  3. Olek jest super !!! Mam podobnego gagatka w domu :) No i ptak cudak tez jest fajny :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^