wtorek, 11 czerwca 2013

Album Kasi i Mateusza cz.1

Hej, Hej!
Wracam do tematów scrapowych.
Dziś pokażę Wam kilka stron z albumu z sesji narzeczeńskiej, który ostatnio zrobiłam. Zdjęcia z sesji robione przez mojego Pana Fotografa możecie zobaczyć tu. Fajna sprawa taka narzeczeńska sesja na luzie i album można bez spiny sklejać ;)  - bardzo miło mi się pracowało z tymi zdjęciami. Album ma możliwie wielkie wymiary 30x30. Dziękuję odpowiednim osobą za słodki guziczek z okładki i papierową taśmę ;).



16 komentarzy:

  1. Ślicznie ci wyszedł i zdjęcia piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna para w pięknej oprawie. Zakochani będą mieli śliczną, bardzo wesołą pamiątkę :)
    No i oczywiście brawa dla Pana Fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super sprawa taki album! Fajna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super albumik, powiew optymizmu:). Kolorystyka świetnie dobrana!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super album Ci wyszedł. Taki spokojny i na luzie. Papiery i styl świetnie dopasowane do zdjęć. Piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo kolorowy,optymistyczny i na luzie. Świetna pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny album. Super kolorki zastosowałaś w jego tworzeniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Radosny powiew miłości, ale mi się napisało;) ale tak mi się skojarzyło, jak zobaczyłam ten album, bardzo fajnie oprawiłaś te fotki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolorowo, pomysłowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny album , taki pogodny i cudne zdjecia

    OdpowiedzUsuń
  11. Album jest śliczny i bardzo radosny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastyczny album, wykonany z sercem i pomysłem :) sama bym taki chciała, gdybym miała narzeczonego ;)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdjęcia są cudne, a to jak je oprawiłaś? Rewelacja! :) Świetna kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniała pamiątka,piękne zdjęcia i superowe wykonanie.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

ZielonaKrówka ciepło dziękuje ^^